orice oriunde oricand

Incepand din luna ianuarie 2010, pentru ca ajunsesem la sfarsitul proiectului meu cu 100 de interventii, am mers mai departe, continuandu-l la nesfarsit. Pentru a vedea o parte din lucrurile pe care le-am facut de atunci, dati click pe imaginile de mai jos.



























































o suta

Mi-am inceput proiectul in anul 2007. Imi propusesem sa fac doar 100 de interventii, dupa care sa ma opresc. Totusi, odata ajuns la numarul 100, am hotarat sa inchei seria de interventii prin ceva care sa fie un nou inceput, dar si o continuare fireasca a ceea ce am facut pana atunci.

Astfel, numarul 100 a devenit - orice, oriunde, oricand - aceasta idee permitandu-mi sa imi finalizez seria de interventii printr-o continuare nesfarsita a ei. Pentru a vedea cele o suta de lucruri pe care le-am facut, dati click pe imaginile de mai jos.







































































































serii

Chiar din timpul productiei celor 100 de interventii, pentru a putea sa revin asupra unor idei si lucruri care ma atrageau, am inceput sa lucrez in serii pe care le-am considerat a fi mici subcapitole ale aceluiasi numar. Pentru a vedea despre ce e vorba, dati click pe imaginile de mai jos.