degeaba - 31


















Pana acum am tot facut lucruri bazate pe idei si imi doream de mult sa fac ceva mai decorativ. Voiam de fapt sa desenez, nu sa ma leg de semnificatia locurilor doar scriind un text.



















Neon imi aratase casa asta parasita din apropiere de strada Batistei si imi imaginasem deja ce aveam sa desenez pe unul din pereti. Am revenit ieri si am facut o schita cu creta, iar astazi la pranz m-am dus din nou, de data asta cu punga cu vopsele.
























De-abia seara tarziu am reusit sa termin. Lumina se imputinase si de-aia pozele nu au iesit foarte clare. Obosit, m-am asezat sa imi privesc desenul. Dar nu inainte de a mai scrie deva pe podea.
























Poate ca sunt doar rasfatat sau poate ca ma plang aiurea, insa in ultimul timp am senzatia ca in afara de joaca mea de-a artistul, ceea ce fac e gresit sau are prea putine sanse de succes, incat nu are importanta nici macar pentru mine.
























Asa ca am ales sa scriu una dintre certitudinile mele negative in dreptunghiul alb, cu litere ronde, ca de obicei.