in hol - 32/33

32. patul


















Patul care era sprijinit de scara a cazut pe podea, transformand holul blocului intr-un alt spatiu. Este vorba tot de un obiect gasit.






















33. vopseaua de pe pereti


















Intr-o zi m-am intors acasa si totul era dintr-o data foarte curat. Vopsisera peretii in alb si blocul parea un spital proaspat sterilizat. Mirosul de vopsea facea lucrurile si mai placute. Insa dupa o saptamana administratorul a pictat dungile astea pe deasupra, schimband total aspectul intrarii de bloc.



















Din primul moment mi s-au parut deranjante si violente. Culoarea nu mai inducea liniste, dimpotriva. Aveam senzatia dintr-o data ca totul e cuprins de flacari. Pandeam de mult momentul in care sa scriu pe perete. In dimineata asta am profitat de liniste si mi-am dus intentia pana la capat.