semafor - 29/30

29. verde




Plimbandu-ma intr-o seara cu niste prieteni in zona parcului Lacul Tei, am vazut un semafor care avea culoarea verde fara cozorocul de protectie. Ajuns acasa am desenat o forma cu care sa acopar o parte din suprafata patratului de plastic. Am decupat-o dintr-un carton si am vopsit-o in verde, ca sa fie potrivita cu materialul pe care aveam s-o lipesc.









30. rosu





Intorcandu-ma seara acasa, am dat peste semaforul asta vandalizat, caruia ii fusese smulsa partea de jos, cu omuletul verde. Consider ca este primul meu obiect gasit, pe care desi nu il pot lua acasa, l-am filmat, devenind astfel numarul 30 din colectia mea de interventii. Culoarea rosu dureaza un minut dupa care semaforul nu lumineaza timp de douazeci de secunde, in care ar fi trebuit sa se aprinda culoarea verde.