explicatie

Mi-am gandit blogul si ca un tutorial, pentru ca mi-au fost mereu de ajutor paginile web de tipul instructables, care iti dau totul mura in gura. Mai era ceva la mijloc, dintotdeauna mi-am dorit sa dau mai departe celor din jur ceva din entuziasmul si din placerea pe care o gaseam in lucrurile pe care le descopeream, fie ca era vorba de literatura, de explorare urbana sau de interventii in spatii de toate felurile.

Intre timp insa am primit pe diverse cai un feedback conform caruia partea de prezentare a lucrurilor pe care le fac ar trebui sa fie separata de partea de explicatie care pentru unii e prea lunga si prea plictisitoare. Asa ca de acum imi voi imparti posturile in doua: o prima parte mai scurta, cu cateva poze si o prezentare sumara si o a doua parte in care, daca e cazul, voi explica procesul de constructie/realizare a diverselor lucruri pe care le fac.

Toate astea sunt legate de speranta ca oamenii care vor avea nevoie de informatia respectiva o vor gasi cu usurinta. Este in acelasi timp vorba si de placerea de a-mi privi propriul proces de productie.