un loc de trecere / 14 mai 2011

































Acum un an primaria sectorului 2 a imbunatatit trecerea de pietoni, adaugandu-i un sistem de alerta cu lumini de noapte, alimentate de panouri solare. Luminle din asfalt s-au stricat in primele doua luni.



































In momentul efectuarii lucrarilor, nu s-a luat in considerare faptul ca trecerea se oprea intr-o jardiniera, care se umple de noroi atunci cand ploua. Exasperati de balta plina de noroi, unii trecatori au auncat caramizi in apa, ca sa poata trece peste jardiniera fara sa se murdareasca pe picioare.




































Caramizile fusesera luate din niste gramezi de gunoi care erau in apropiere. Materialele provenind de la demolarile zonelor industriale din cartier fusesera puse acolo tot de primarie.



































Acum un an fosta zona a sinelor de cale ferata ce deserveau Fabrica de Paine Titan fusesera inconjurate cu un gard. Pe gard primaria pusese niste bannere enorme cu o piata ce urma sa fie construita in zona, desi in urma cu aproximativ patru ani mai contruise o alta piata peste drum, langa Mc Donald's.



































Cele doua caramizi puse de trecatori in balta nu erau de ajuns pentru locul respectiv de trecere. Toti oamenii de pe strada Vergului merg pe acolo dimineata in drum spre metrou si spre capatul de troleibuz.



































Asa ca m-am hotarat sa fac si eu ceva, la randul meu, pentru locul de langa trecerea de pietoni. Mi-a luat o dupa-amiaza intreaga ca sa gasesc cateva caramizi intregi in gramezile de moloz puse in apropiere de catre primarie.



































Mai intai am luat o cutie de carton cu care am carat niste pamant ca sa astup balta. Am pus niste bucati de gresie peste pamant ca sa nu se scufunde caramizile in noroi. Dup-aia am pus caramizile peste stratul de bucati de gresie si la final am astupat marginile locului de trecere cu pamant, ca sa nu se imprastie caramizile.