CitiesMethodologies | Bucharest






















































































Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti impreuna cu Asociatia Galeria Noua si ATU - Asociatia pentru Tranzitie Urbana a organizat in perioada 28 octombrie – 5 noiembrie 2010 expozitia CitiesMethodologies.

Locatii: Casa Scarlat-Ghica (din incinta Universitatii Nationale de Arte din Bucuresti, str. General Budisteanu 19) si UNAgaleria (str. Budisteanu 10).

Am ales sa expun cele 25 de globuri de sticla impreuna cu un tutorial in imagini, care ilustreaza procesul de productie a obiectelor. In plus, am mai adaugat si doua panouri luate de la casele demolate. Cel de lemn este un panou de demolare in regie proprie a casei respective. Bannerul galben e o reclama pentru cladirea ce va fi construita pe locul demolat.

La toate acestea, am adaugat o harta a Bucurestiului pe care am notat locurile de unde au fost luate caramizile folosite la globuri, dar si o ladita de plastic, in care am pus o parte din caramizile respective.