15 decembrie 2008


















De data asta au venit doi elevi. Adusesem de acasa materialele necesare pentru constructia unui Museum of Mini Art. Am construit spatiul de expunere din patru bucati de mousse, lipindu-le cu silicon intre ele. Mai aveam si patru bucatele de mucava, plus o stinghie de lemn de brad pe care le preparasem cu grund acrilic, ca sa poata fi folosite pe post de mini-panze.



















N-am mai facut o prezentare teoretica, de data asta a fost o ora de lucru manual. Am impartit intre noi picturile de Newman, Rothko, Albers si Pollock si ne-am apucat sa le reproducem.



















Mini-picturile aveau aproape aceeasi prezenta ca si picturile reale si m-am bucurat sa iau parte la producerea lor, reduse la scara.



















A fost interesant sa observ rezultatul final in cazul lui Pollock, pentru ca dimensiunile mici nu permiteau gesturile largi si nici nu ofereau spatiul de miscare pentru a face dripping asa cum trebuie. Cu toate astea, stropii de vopsea au reusit sa redea ceva din vitalitatea panzelor lui Pollock.