monument istoric - 43/2


















Complexul de blocuri din Aleea Ferentari C este unul dintre stramosii blocurilor construite in timpul comunismului. Ansamblul se bucura de o atmosfera deosebita, in care copacii si blocurile de trei etaje fac parte dintr-un mediu de locuit confortabil. Cladirile sunt dispuse paralel si in afara de portiunea de la strada, exista si o zona din interiorul lotului care pare un mic orasel, cu propria lui zona intima, rupta parca de amestecul vizual din restul orasului.



















Am luat placuta de monument istoric care a fost fabricata pentru expozitia Back to the future si am lipit-o pe zidul unuia dintre blocuri, langa intrarea principala.



















Ajutat de Dragos, caruia ii multumesc pentru ca a venit cu mine, m-am urcat pe scara modulara pe care am carat-o pana in Ferentari, prin metrou si in tramvai. Asa am putut sa pun semnul la o inaltime destul de mare, incat sa nu poata fi dezlipit, dar sa fie si cat se poate de vizibil.



















Imi place mult ca lucrurile pe care sa le fac sa fie cat mai curate ca executie, insa de data asta, cocotat la inaltime in varful scarii, am cam manjit peretele de caramida cu silicon.



















Sunt totusi multumit de faptul ca am putut pune semnul atat de sus si ca nimeni nu m-a luat intrebari in timp ce lipeam placuta.



















De aproape siliconul e destul de vizibil pe caramizile din jurul placutei. Poate ca data viitoare o sa fiu mai atent si lucrurile o sa iasa un pic mai ingrijite.