gunoaie - 52/1-4

1. langa conducta


















M-am plimbat astazi pe campul din spatele fabricii Republica, in apropiere de Valsanesti. Stiam ca in locul asta sunt tot felul de lucruri aruncate pe camp, sau in apropierea gardurilor fabricilor, asa ca am revenit ca sa folosesc cateva dintre materialele din zona.



















Langa conducta care mergea catre oras pe marginea caii ferate am gasit un craniu de cal, doua picioare rupte de la un scaun de plastic, o sticla, o bucata de vata de sticla si un sac de rafie albastru.










































2. gramada de sticla


















Tot langa conducta, o gramada de sticla de la geamurile sparte ale unei fabrici demolate. Am luat cioburile maro si le-am asezat in linie dreapta peste gramada de sticla incolora.
















































3. tencuiala


















In apropiere am dat peste un loc betonat, pe care erau imprastiate bucati de tencuiala. Am desenat un cerc pe suprafata de beton, curatand locul cu talpile incaltarilor. In timp ce ma ocupam cu trasarea cercului, au aparut doi copii din zona, care strangeau lazile de plastic de pe camp, dar cautau si iarba proaspata pe care o smulgeau cu mainile si o adunau in sacose.
























4. macheta


















Cu ajutorul lor am construit o macheta, folosindu-ma de lucrurile gasite prin preajma. Niste module geometrice de plastic, o protectie de la un utilaj industrial si un joc de plastic pe care il gasisem in alta parte.



















I-am si pozat pe cei doi copii, care se numeau Marius si Marin. Apoi cei doi au distrus macheta de-abia facuta, imprastiind cu picioarele bucatile de plastic pe suprafata de beton.