din nou la govora - 25/27

25. cabinet

















Camera asta e un comentariu cu privire la redundanta retetelor doctorilor si a lipsei de speranta pe care ti-o poate da monotonia vietii de pacient. Ce am desenat pe perete functioneaza ca o reteta un pic mai explicita.











































26. ginecologie
























Intr-una din camerele sanatoriului am gasit inca de data trecuta un scaun de ginecologie. M-a facut sa ma gandesc la viata unui corp de femeie, care e dependent de multe ori de astfel de cabinete, sau de fazele lunii.


















































27. cinematograful parasit



















Pe ecranul de proiectie din cinematograful parasit din Govora am atarnat o instalatie din leduri. In afara momentelor in care fotografiam cu blitzul, in camera de proiectie era intuneric bezna.



















Bateriile vor tine ledurile aprinse timp de doua zile. Daca nimeni nu va intra in cinematograf, instalatia se va stinge la un moment dat, lasand sala parasita din nou in intuneric, marcand astfel sfarsitul interventiei mele si al curentului din baterii. Fotografia urmatoare este facuta de Elena Ciobanu.

















As fi vrut sa filmez momentul in care instalatia incepe sa palpaie si se stinge incet, insa din cauza duratei mari de viata a bateriilor, mi-a fost imposibil. Am filmat doar, un pic cam neglijent, drumul cuiva care se indreapta catre instalatia luminoasa.








cum am construit-o




































Mai intai am intrat pe net si am gasit niste led fonts. Apoi am luat un carton de la o cutie tv, am desenat literele pe cateva coli albe si le-am gaurit in locurile unde urma sa montez ledurile.




































La final am mai adaugat o coala alba pe deasupra, pentru luminozitate si am montat din nou ledurile, de data asta conectandu-le intre ele, in paralel. Cele pe care le-am folosit erau de 3 volti. Le-am conectat la doua baterii mari de lanterna, legate in serie.