panou publicitar - 67


















Cuvantul scris se refera la faptul ca exista enorm de multe panouri publicitare in oras care nu sunt folosite. Desi ele sunt puse in ochii trecatorilor, fiind de multe ori lipsite de reclame, se pierd in background, lipsite de orice identitate. E vorba si de un joc, pentru ca respectivul cuvant, asezat deasupra trecatorilor, intr-un loc foarte vizibil, pe o suprafata alba, este foarte usor de citit si de reperat.

De multe ori textele de pe strada, din metrou, din tramvaie, trimit catre noi mesaje pe care le credem ca sunt adevarate doar pentru ca sunt scrise acolo.

E prima data cand folosesc un marker pentru graffiti. L-am cumparat de la rulez si e o unealta ok, dar m-am grabit si am stalcit un pic literele. Vanez de ceva timp locul asta, in schimb nu e tocmai accesibil. Mi-a trebuit o scara plianta inalta de 4 metri ca sa ma pot sui pe acoperisul statiei de metrou. Am scris pe la ora 15, intr-o sambata.

Mi-a luat jumatate de ora ca sa termin si probabil ca lucrurile ar fi iesit mai ingrijite daca nu mi-ar fi fost teama ca o sa vina politia sau cineva de ma metrou sa ma ia la intrebari. In final am plasat cuvantul un pic prea spre dreapta si fara sa imi dau seama am facut un B si un L mai mici decat celelalte litere.



















Politia era undeva in parcarea de peste drum, dar erau preocupati cu altceva si nu m-au vazut. Am revenit noaptea si i-am facut o poza. Cu cele doua reflectoare aprinse deasupra, scrisul se vede bine din toata intersectia.






















2. piata operei


















Al doilea panou, pe marginea Dambovitei, intre Opera Romana si Opera Center. De data asta am scris un pic mai mare si am avut mai mult timp sa centrez cuvantul pe panou. Markerul e ok, dar sunt mai obisnuit cu pensula. Cred ca mai am nevoie de ceva exercitiu pana sa reusesc sa caligrafiez asa cum mi-as dori.