cercei / 13 nov 2009

























Am fost invitat sa particip la o expozitie in Roma, numita Live Economy Lesson. Seara a fost impartita in doua etape. Intr-o prima faza artistii au distribuit lucrari celor din public.

In a doua parte, invitatii le-au folosit pentru a face schimb intre ei, sau cu artistii, daca acestia mai aveau ceva pe care voiau sa il schimbe cu alta lucrare sau cu alt obiect. Toate tranzactiile au fost inregistrate printr-un contract separat. La sfarsitul serii s-a facut un contract general, al tuturor tranzactiilor.

M-am gandit ca orice schimb se bazeaza pe faptul ca iti doresti sa ai obiectul. Mergand impotriva acestei idei, m-am hotarat sa produc un obiect indezirabil.



























Timp de trei saptamani cat am fost racit, mi-am adunat mucii doua bilute cu diametrul de aproximativ 8 mm. Apoi am cumparat o pereche de cercei facuti din doua tije lungi de metal si doua sfere de sticla, pe care le-am inlocuit cu sferele din muci intariti.

Credeam ca nimeni nu o sa vrea perechea de cercei, mai ales ca pusesem o conditie pentru cea care ii dorea. Trebuia sa ii poarte zece minute. Spre surprinderea mea, prima persoana care a intrebat care e povestea obiectului adus de mine a fost entuziasmata de perechea de cercei si s-a hotarat sa ii poarte. Ca rasplata, au devenit ai ei.