calea victoriei - 60


















O persoana care mi-a fost foarte draga a plecat sa traiasca in alta tara, pe alt continent. Cu toate astea, a lasat in urma niste lucruri care ii apartineau. De fiecare data cand ma uit la ele, imi aduc aminte de o intimitate fericita si parfumata. Uneori asta e greu de suportat si m-am gandit de multe ori sa ii arunc hainele la gunoi. Insa lucrurile astea sunt prea pretioase pentru mine si pana la urma m-am hotarat sa le pun in vitrina unui magazin.

In varianta ei completa, interventia a durat o jumatate de ora, in ziua de 26 Decembrie, pana cand au venit paznicii de la imobilul respectiv si au chemat politia. Asta este cel mai complicat lucru facut pana acum. Am lucrat la el trei zile intregi, de dimineata pana seara. Bugetul e undeva in jur de 400 de RON (scara, panou de plastic pentru firma, vopsele, etc.), plus o amenda de 200 de RON. Ii multumesc mult unui prieten care a venit sa ma ajute si care a luat parte fara sa vrea si la momentele mai putin amuzante ale interventiei mele din a doua zi de craciun.



a) hainele




































































b) povestea fiecareia