calea victoriei - 60

















Trei articole de imbracaminte (halat de baie, camasa de noapte, pantaloni si bluza) aranjate in vitrina unui magazin parasit de pe Calea Victoriei. Vopsea alba si neagra pe panou de plastic folosit ca firma (3,65 x 0,85 m), vopsea neagra si alba pe ramele vitrinei. Text in romana pe firma - "hainele iubitei" - si pe usa magazinului - "inchis".

Am lucrat trei sau patru zile, de-a lungul a doua saptamani (au fost inalturate posterele de pe geamuri, am vopsit panoul pentru firma si ramele, am atarnat hainele pe sabloane din carton).

In varianta ei finala nu a durat decat o jumatate de ora, datorita faptului ca am fost prins de paznicii cladirii. Impreuna cu prietenul care a venit sa ma ajute am fost dati pe mana politiei si a trebuit sa platim o amenda. Mai multe imagini aici.