In urma apelului de proiecte am primit foarte multe propuneri din care am facut o selectie restransa, la care isi va da acordul si Institutul Roman de Cultura si Cercetare Umanistica de la Venetia, organizatorul si gazda rezidentei.

Selectia propusa de mine este urmatoarea:


Alina Andrei, Bogdan Bodeianu, Razvan Botis, Tudor Bratu, Michele Bressan, Sebastian Big, Dragos Burlacu, Simion Cernica, Claudiu Ciobanu, Elena Ciobanu, Alexandru Ciubotariu, Claudiu Cobilanschi, Cuzina, Suzana Dan, Dumitras / Nasui / Muntean, Bogdan Garbovan, Mihai Iepure Gorski, Teo Isfan, Daniel Knorr, Cezar Lazarescu, Benedek Levente, Misonarul No Limits, Vlad Nanca, Mircea Nicolae, Dragos Platon, Veda Popovici, Tudor Prisacariu, Lea Rasovszky, Alina Samoschi, Jean-Lorin Sterian, Andy Sinboy, Oana Toderica


Am folosit un criteriu foarte generos apropo de limita de varsta, ghidandu-ma dupa Premiul Turner, care este de obicei decernat artistilor sub 50 de ani. In selectie apare si numele meu, pentru ca am selectat doua lucrari colaborative, una cu Vlad Nanca, cealalta cu Michele Bressan.

Voi intocmi un dosar al proiectului in care voi include toate proiectele pe care nu le-am selectat. Acest dosar va fi disponibil, in galerie, spre vizionare, pe toata durata expozitiei.

Apelul de proiecte ramane deschis pana pe 30 Iulie 2009, urmand ca propunerile sa fie selectate individual. Cei care vor trimite propuneri pana la aceasta data vor trebui sa asigure din fonduri proprii productia si transportul lucrarilor pana la Venetia.

Seria de expozitii 'Young Romanian Art' va fi deschisa in perioada 1 Iulie 2009 - 30 Noiembrie 2009, programul expozitiilor urmand a fi comunicat la 1 Iulie.

Le multumesc pe aceasta cale tuturor celor care mi-au trimis propuneri de participare la proiect,



Mircea Nicolae